Magnetyczny Miernik lakieru AT500

21,00 zł
Brutto
Ilość
W magazynie

 

Security policy (edit with Customer reassurance module)

 

Delivery policy (edit with Customer reassurance module)

 

Return policy (edit with Customer reassurance module)

 

Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

 

Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

 

Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)


AT500





AT500 to znane, opatentowane urządzenie magnetyczne służące do zlokalizowania wszelkich prac blacharsko-lakierniczych pod błyszczącym lakierem naszego samochodu.

Tester pozwoli zlokalizować najdrobniejsze poprawki blacharsko-lakiernicze nie naruszając w żadnym stopniu powłoki lakierniczej, co za tym idzie, pozwoli wynegocjować niższą cenę samochodu, który planujemy zakupić.

I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST ORYGINALNY Po wymianie zniszczonego fragmentu karoserii na nowy lakiernik pokrywa go lakierem. Jednak nawet najlepszy specjalista nie ma możliwości nanieść warstwy lakieru o identycznej grubości jak na elementach fabrycznych. Dzięki testerowi dowiemy się, który z elementów został wymieniony: nieoryginalny fragment będzie miał cieńsza warstwę lakieru niż oryginalny, natomiast w przypadku elementu zakupionego na złomowisku i przemalowanego warstwa lakieru będzie zdecydowanie grubsza niż oryginalna.

II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY WYMIENIONE I LAKIEROWANE W przypadku spawania powierzchnie sa wyrównywane szpachla, a dopiero potem lakierowane. W miejscach spawania lakier ma grubość ponad 300um, wiec jest znakomicie wykrywany przez tester.

III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY NAPRAWIANE, PROSTOWANE I NASTĘPNIE SZPACHLOWANE Wszystkie elementy karoserii, które były naprawiane (prostowanie, wyrównywanie powierzchni) sa w dalszej kolejności szpachlowane i lakierowane. Grubość lakieru na takich elementach wynosi ponad 500um. Tester AT500 bez najmniejszego problemu wychwytuje takie miejsca.

IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA PRZEBITE NUMERY NADWOZIA W miejscach, gdzie znajdują się numery nadwozia grubość warstwy lakieru to od 100 um do 150um. W przypadku tzw. „przebijanych” numerów nadwozia, używana jest szpachla. Należy pamiętać, ze w kradzionych autach wymieniane są duże powierzchnie nadwozia z numerami, a miejsca spawania są trudno dostępne.

V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ Tester pozwala sprawdzić czy sprzedawany samochód nie jest powypadkowy. Sprzedawca często nie przyznaje się do tego, ze auto brało udział w wypadku lub informuje o lekkim otarciu, gdy okazuje sie, ze było lakierowane. Zdarza się, ze w książce serwisowej auta nie ma wzmianki o naprawie powypadkowej, a tester lakieru wskazywał dachowanie.

OPINIE

Opinie

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast Lub Zresetuj hasło

Zaloguj się najpierw.

Zaloguj się