Przepraszamy za niedogodności.
Wyszukaj ponownie to, czego szukasz
Polityka reklamacji i zwrotów alkotester.pl została stworzona specjalnie dla naszych klientów, którzy mogą w wygodny sposób skorzystać z przysługujących im praw. Poznaj łatwą i bezproblemową drogę do złożenia reklamacji lub zwrotu.
Poniżej przedstawiamy poradnik, w którym znajdują się informacje o przebiegu procesu reklamacji i zwrotu oraz instrukcje i wskazówki, w jaki sposób należy się do nich przygotować.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 061 666 1 222.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: wojciech.brodka@alkotester.pl lub telefonicznie: 061 666 1 222. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwrot nie obejmuje kosztów transportu.
Produkty noszące jakiekolwiek ślady typu zabrudzenia lub zadrapania wynikające z nieumiejętnie
prowadzonych oględzin - 80% utraty wartości
Produkty których licznik pomiarów przekracza 6 - 50% utraty wartości
Dotyczy to zwrotu pieniędzy w przypadku decyzji Klienta o wycofaniu się z umowy sprzedaży zawartej na odległość.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Wyszukaj ponownie to, czego szukasz
Zaloguj się najpierw.
Zaloguj się